آذربایجان (آرازاولکسی )

خدا را صدا کن

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۲ ق.ظ

به یاد داشته باش که پروردگار عالم با این که می تواند در هر جائی از دنیا باشد ،

قلــب تو را انتخاب کرده و تنها اوست که هر وقت بخواهی چیزی بگوئی ، گوش می کند ...

پس هرگاه دلت گرفت فقط او " را صدا کن

۹۳/۰۴/۰۶
محمد رضانژاد

نظرات  (۳)

خداغریبـــــــــــه
که دوستش داریم واسه حاجت...
غریبه....می پرستیمش واسه جنت..
غریبه...ک به تنهایی کرده عادت....
توراه پاکی....زدیم به خاکی....
چه عاشقی چه مجنونی چه سینه چاکی....
جای حرم کیش....جای پرچم دیش....
چه ساده برمقدسات میشه هتاکی...
این وضع ناموس...کوکف افسوس...
نکشیدیم خجالت ازچادرخاکی...
دیگه شیطان شد..ایاک نعبد...
ببین خدارو ول کردیم میگردیم باکی....
بگوخدا رحمی به حالم کن...
لکه ی ننگم ..زلالم کن....
عشق خودت رو مدالم کن...
خدااااااااااا حلالم کن خدااااااا حلالم کن...
سلام عجب مطالبی داشتی تو خوشم اومد
به منم سربزن خوش حال میشم
راستی اگه میخوای وبت در روز بیش از 800 تا افزایش بازدید داشته باشه و کلی واست نظر بزارن

و مهم تر از اون از مطالبت استقبال کنن و وبت حسابی معروف بشه
بیا وب من بهم حتما بگو !!
منتظر خبرت هستم دوست عزیزم
سلام دوست عزیز ، مطالب جالبی داشتی حتما به منم سربزن ممنون
فقط یه خواهشی دارم ازت هرچندتا که میتونی واسم نظر بزار ازت ممنونم ایشالله جبران کنم
منتظرت هستم فعلا خدافظ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی