آذربایجان (آرازاولکسی )

چارلی چاپلین

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۰۹ ب.ظ
سه چیز در زندگی هیچگاه باز نمی گردند: زمان، کلمات و موقعیت ها

سه چیز در زندگی هیچگاه نباید از دست بروند: آرامش، امید و صداقت

سه چیز در زندگی هیچگاه قطعی نیستند: رؤیا ها، موفقیت و شانس

سه چیز در زندگی از با ارزش ترین ها هستند: عشق، اعتماد به نفس و دوستان واقعی


جای اینکه از گل ها شکایت کنیم که چرا خار دارند
بیائیم از خارها تشکر کنیم که گل دارند


همیشه برای کسی بخند که میدونی بخاطر تو شاد میشه ...
واسه کسی گریه کن که میدونی وقتی غصه داری واشک میریزی برات اشک میریزه.... برای کسی غمگین باش که در غمت شریکه...
عاشقه کسی باش که دوستت داشته باشه

 

چارلی چاپلین به دخترش:
تا وقتی قلب عریان کسی را ندیدی بدن عریانت را نشانش نده!
هیچ گاه چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان مکن.
قلبت را خالی نگه دار.
اگر هم یه روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی سعی کن که فقط یک نفر باشد.
به او بگو که تو را بیش تر از خودم وکمتر از خدا دوست دارم.
زیرا که به خدا اعتقاد دارم و به تو نیاز

۹۱/۱۱/۱۹
محمد رضانژاد

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیزم.ممنون از حضورتون و ممنون از این که دعوت منو قبول کردید و به وبلاگ من اومدید.
دوست من هدف حرفات همون هدف منم هست.ما بجای این که لوح سیاه رو سپید کنیم برعکس لوح سپید رو داریم خط خطی میکنیم.خدا کنه یه روز همه درک کنن که حتی یه خط سفید هم تو لوح سیاه خیلی به چشم میاد.
ممنون دوست عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی