آذربایجان (آرازاولکسی )

فریدون مشیری

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴ ق.ظ

اگر ماه بودم به هرجا که بودم..

            سراغ تو را از خدا می گرفتم..

وگر سنگ بودم به هرجا که بودم....

             سر رهگذار تو جا می گرفتم..

 

گر ماه بودی به صد ناز شاید..

         شبی بر لب بام من می نشستی..

وگر سنگ بودی به هرجا که بودی..

         مرا می شکستی..

                مرا می شکستی...

۹۲/۰۵/۱۵
محمد رضانژاد

نظرات  (۱)

همیشه بی هوا... دلم هوایت را میکند...
هوای تو هواییم کرده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی